FAQ
Συχνές Ερωτήσεις
Οι πιο συχνές ερωτήσεις και απαντήσεις
Πριν την κράτηση
Η τιμή περιλαμβάνει:
- Απαλλαγή από ζημιά σύγκρουσης
- Ασφάλεια Αστικής Ευθύνης
- Ασφάλιση οδηγού & επιβατών
- Κάλυψη προστασίας από κλοπή
- Ασφάλιση πυρός
- Αντικατάσταση αυτοκινήτου σε περίπτωση μηχανικής βλάβης
- όλοι οι φόροι (ΦΠΑ και τοπικοί φόροι)
- Οδική βοήθεια όλο το 24ωρο
- Απεριόριστα χιλιόμετρα
- Οδικός χάρτης της Ρόδου
- Παιδικό κάθισμα (διατίθεται κατόπιν αιτήματος)
1. Πλήρης επιστροφή
Θα επιστρέψουμε πλήρως το ποσό της προκαταβολής που έχετε καταβάλει εάν ακυρώσετε την παραγγελία κράτησης 48 ώρες πριν από την προγραμματισμένη ημερομηνία παραλαβής.
2. Δεν επιστρέφεται
Δεν θα λάβετε επιστροφή χρημάτων για κρατήσεις που έχετε κάνει στις ακόλουθες περιπτώσεις:
- Προπληρωμένες κρατήσεις (Το καταβληθέν ποσό ενοικίασης δεν επιστρέφεται)
- Σε περίπτωση ακύρωσης λιγότερο από 48 ώρες πριν από την προγραμματισμένη ημερομηνία παραλαβής.
- Δεν παραλάβατε το αυτοκίνητο την προγραμματισμένη ώρα και ημερομηνία (μη εμφάνιση).
- Δεν παρείχατε την τεκμηρίωση που απαιτείται για την παραλαβή του αυτοκινήτου .
Απλώς επιλέξτε τις επιθυμητές ημερομηνίες/ώρα, τοποθεσία, αυτοκίνητο και συμπληρώστε την απαιτούμενη φόρμα προσωπικών στοιχείων του οδηγού παρέχοντας το όνομα, τη χώρα, τον αριθμό κινητού τηλεφώνου και τη διεύθυνση e-mail σας. Εάν επιλέξετε να παραλάβετε το αυτοκίνητο από το αεροδρόμιο, μην ξεχάσετε να δώσετε τον αριθμό της πτήσης σας. Μόλις επιβεβαιωθεί η κράτησή σας, θα λάβετε ταχυδρομικά ένα εκτυπώσιμο κουπόνι.
Οι κρατήσεις επιβεβαιώνονται πάντα για μια δεδομένη Ομάδα Αυτοκινήτων, όχι για ένα συγκεκριμένο μοντέλο αυτοκινήτου. Το μοντέλο αυτοκινήτου στο κουπόνι σας αντιπροσωπεύει το όχημα για την κατηγορία (Group) που έχετε κάνει κράτηση. Δεν μπορούμε να εγγυηθούμε μια συγκεκριμένη μάρκα ή μοντέλο. Οποιαδήποτε συγκεκριμένα αυτοκίνητα που αναφέρονται είναι απλά τυπικά παραδείγματα του μεγέθους, των προδιαγραφών και της απόδοσης που ισχύουν για αυτήν την ομάδα αυτοκινήτων.
Η CarRentalsRhodes επιφυλάσσεται του δικαιώματος να παρέχει διαφορετικό μοντέλο αυτοκινήτου από αυτό που είχε αρχικά δεσμευτεί για ισοδύναμο ή ανώτερο τύπο μοντέλου.
Για ενοικίαση αυτοκινήτου από την εταιρεία μας, ο οδηγός πρέπει να είναι άνω των 23 και κάτω των 70 ετών με έγκυρη άδεια οδήγησης τουλάχιστον 1 έτους.
Δεχόμαστε μόνο έγκυρη άδεια οδήγησης που έχει εκδοθεί σε ΕΕ, Η.Β., ΗΠΑ, ΚΑΝΑΔΑ ή Διεθνές. Άλλες άδειες οδήγησης δεν είναι αποδεκτές.
Αφού λάβουμε και ελέγξουμε την παραγγελία σας, θα ειδοποιηθείτε μέσω email εντός 24 ωρών, εάν η παραγγελία κράτησής σας επιβεβαιωθεί ή απορριφθεί, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα.
Μετά την κράτηση
Κατά την ημερομηνία παραλαβής πρέπει να έχετε μαζί σας:
- άδεια οδήγησης σε ισχύ
- έγκυρο διαβατήριο ή ταυτότητα
- μια έγκυρη πιστωτική κάρτα (αν θέλετε να πληρώσετε με κάρτα).
Ναι, μπορείτε να αλλάξετε/ακυρώσετε την κράτησή σας στην ενότητα «Ακύρωση/Αλλαγή κράτησης» στην πρώτη σελίδα του ιστότοπού μας.
- Εάν παραγγείλατε να παραλάβετε το αυτοκίνητο στο αεροδρόμιο, ο υπάλληλος μας θα σας περιμένει κατά την άφιξή σας στην Αίθουσα Αφίξεων – Πύλη Εξόδου Β και θα κρατά μια πινακίδα με το όνομά σας.
- Εάν παραγγείλατε να παραδοθεί το αυτοκίνητο στο κατάλυμά σας, παρακαλούμε να μας περιμένετε μπροστά από τη ρεσεψιόν την ημερομηνία και ώρα της παραγγελίας ενοικίασης που έχετε δηλώσει.
Απαιτείται πληρωμή κατά την παραλαβή σε μετρητά ή μέσω πιστωτικής κάρτας. Συνολικό ποσό άνω των 500 ευρώ πρέπει να πληρωθεί μόνο με πιστωτική/χρεωστική κάρτα.
Κατά τη διάρκεια της ενοικίασής σας
Ναι, εάν επιθυμείτε να παρατείνετε την περίοδο ενοικίασης, πρέπει να μας ειδοποιήσετε τουλάχιστον 24 ώρες πριν από την ημερομηνία/ώρα παράδοσης που αναφέρεται στο συμφωνητικό ενοικίασης. Αφού ελέγξουμε τη διαθεσιμότητα θα λάβετε την αντίστοιχη έγκριση.
Ναι, παρέχουμε 24/7 υπηρεσία οδικής βοήθειας για όλες τις εγγενείς μηχανικές βλάβες που σχετίζονται με το όχημα που καθορίζονται στο έγγραφο της συμφωνίας ενοικίασης. Για όλες τις άλλες κλήσεις οδικής βοήθειας, συμπεριλαμβανομένου του ανεφοδιασμού καυσίμου, της απώλειας κλειδιών και του κλειδώματος των κλειδιών στο όχημα, θα χρεωθεί ένα τέλος σέρβις.
Η βλάβη σε ένα ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο είναι ασυνήθιστη, καθώς τα αυτοκίνητα τείνουν να είναι αρκετά καινούργια και καλοσυντηρημένα. Αλλά οι βλάβες μπορούν να συμβούν σε οποιονδήποτε. Σε περίπτωση βλάβης του ενοικιαζόμενου αυτοκινήτου σας, προσπαθήστε να βγάλετε το όχημά σας εκτός κυκλοφορίας και επικοινωνήστε αμέσως με την υποστήριξη πελατών μας για να σας ενημερώσουμε πώς να προχωρήσετε.
Σε περίπτωση ατυχήματος δεν πρέπει να αναλάβετε την ευθύνη. Θα πρέπει να λάβετε τα ονόματα και τις διευθύνσεις όλων των εμπλεκομένων, συμπεριλαμβανομένων των μαρτύρων. Λάβετε όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον αριθμό κυκλοφορίας και τον οδηγό των άλλων οχημάτων (όπως όνομα διεύθυνση, αριθμό τηλεφώνου κ.λπ.).
Θα πρέπει επίσης να:
- Ενημερώστε αμέσως την αστυνομία εάν κάποιος τραυματιστεί ή υπάρχει διαφωνία για το ποιος είναι υπεύθυνος.
- Καλέστε αμέσως το γραφείο από το οποίο νοικιάσατε το όχημα.
- Το όχημα δεν πρέπει ποτέ να απομακρύνεται από το σημείο του ατυχήματος έως ότου συμπληρωθεί η αστυνομική αναφορά.
Δεν βρήκατε ακόμα την απάντησή σας;
Στείλτε μας την ερώτησή σας Εδώ!